miercuri, 8 octombrie 2008

Sa zicem ca e mai bine ..

Azi eram la scoala.. Pot sa zic ca am avut o zi destul de buna .. dar sa trecem la lucruri mai importante.. sa va zic ce am patit:
Vine Florina la mine. Purtam o conversatie :
Eu : A..Buna.
Florina: FATAAA ! Ce faci ???
Eu : .. Ce sa fac.. uite pe la scoala ..astept sa se termine orele.
(O sa folosesc prescurtari F = Florina A=Anca(Eu) )

F: Da si eu ..
A: Bun asa..
F: Fata haide sa iti dau un suc.. ca in vremurile bune
A: (De ce sa refuz? ) Ok ..daca tu vrei haide.
Bine .. mi-a cumparat sucul ..dupa care .. incepe sa imi zica:
F: Fata..sa stii ca eu nu am nimic cu tine.. sincer.. gasca e goala fara tine
A: [In gand:](Ce sa zic .. dupa ce ca v-ati distrat de nu ati mai putut acum ziceti ca e goala fara mine .. )
F: Eu si Corina nu putem fi suparate pe tine sa stii .. eu sa stii ca decand neam certat nu mai dorm noaptea sa stii.
A: Sa mori tu ..
F: Sa mor eu !
A: [In gand:] (Aha si acum sa te cred.. nu poti dormi noaptea.. ba poti..si inca sforai ;) )
F: Acum depinde de Lavinia daca vrea sa se impace cu tine ..
A: [In gand:] (WoW...deparca depind eu de Lavinia.. ce sa zic.. nu mai pot eu! )
A: Aha .. pai lasa.. e OK..

Nu stiu cum si de unde intervine in discutie cuvantul "Cosmin"

F: Fata..Cosmin a zis ca daca noi ne impacam cu tine el nu mai iese cu noi.
A: [In gand:] (CATA NESIMTIRE JUR! Atata indiferenta. ...si ...si .. )
A: Sa ii spui din partea mea ca : IL URASC! IL URASC DIN TOT SUFLETUL ! CAT TRAIESC EU IN BARLADUL ASTA SA NU MAI AUD DE EL!
F: Fata nu fii rea..
A: Nu ma intereseaza..ma doare fix in cot! Nu vreau sa mai aud de el. Dar acum.. ca "ne-am impacat" sunt sigura ca sunteti in stare sa renuntati la mine doar ca sa iesiti cu el...
F: Nu fata NU! ...
A: [In gand:] ( Inca o vrajeala sa fie si asta? ...)
A: Lasa... o sa vedem noi ..

[Se suna de intrare]

F: Fata eu am plecat.. am chimia si sigur ma asculta..te-am lasat.. PAPA!
A: Bine ai grija .... Pa-Pa!

Cam asa a fost. Acum Zicetimi:

TOt ce mia spus ea pare sa fie o VRAJEALA adica..dupa tot ce sa intamplat..sa imi zica asta? Sincer NU am incredere. Pentru ca stiu ca oricand se poate duce la ele si sa le spuna .. intelegeti voi ..
Voi sincer ce parere aveti ?

5 comentarii:

Anonim spunea...

mdeah...sincer, nu prea par a fi vb adevarate...adik..citez "n`am putut sa dorm noaptea" , sa fim seriosi..atata timp kt perioada asta i`a durut in pwla...nu era nici cea mai mica sansa sa fie adev...parerea mea..:| ..acu nush ..poop from kezu

Anca spunea...

@Kezu: La asta ma gandeam si eu ..
Restu ce ziceti ?

Anonim spunea...

hmmm :-? iar exista 2 motive :-?? ... ori o arde la vrajeala :-L ori si'a dat seama k a gresit (k au gresit) desi ma indoiesc :-s
deci dak toate sunteti (sau ma rog , ati fost prietene) ar fi intelept din partea Florinei si a Corinei sa va impace kumva dak ele tin k adev si la tn si la Lavy :|
cel mai bn ar fi dak ai vb k Lavy , doar voi 2 , sa rezolvati aceasta problema :| dak te cunoaste de atata timp , imi dau seama k te cunoaste ff bn si stie k face glume mereu :) dar nu inteleg dc sa suparat asa de tare si tocmai akm ?? :|
si in legatura k Cosmin (am auzit ce sa intamplat , aku cateva sapt) ... sincer mi se pare un dobitoc(scuze) X( tu tineai la el , nu ?? si el ce faceee ??? :-L
renunta asa usor ?? =(( dc face asa cv ?? :|:| pfff :( in orice caz sper sa treci peste asta :( nu cred k am putut sa te ajut k cv :( Take Care >:D< va fi bn !!! :*:*:* <3u.

Anca spunea...

@Anonim(Cred ca stiu cine e) : M-ai ajutat mult! Asa o sa fac ..cred..o sa discut doar eu si Lavinia.. sa vad ..sa clarific..
iti multumesc pentru sfat si te mai astept! Ai si tu grija de tine. Cat despre Cosmin .. aici iti dau dreptate. Tineam la el(poate inca tin) si el ma ignorat. Asta este..asa sunt baietii !!

Anonim spunea...

Cosmin asta X(...sigur si asta a fost un motiv in plus de cearta.....cel putin aja am inteles eu din ce a zis ea[ adik stii tuh cn:-@]....cat despre conversatia voastra nu pot sa spun decat FAKE sis:|....parerea mea...sfat?habar nu am....totusi dak au facut'o o data o vor vace si A DOUA OARA!!!.......


________
a little girl in a big MAD world :|