luni, 6 octombrie 2008

I Need HELP!

I Need Help! 


Am nevoie de ajutor. De sfaturi. Cum pot face sa trec PESTE tot taraboiul asta.Cititi postul anterior(Cel de jos numit" Totul sa terminat ..") dupa care lasati niste sfaturi ajutatoare deoarece am nevoie.Iata cum sta treaba. Am discutat cu Florina despre TOT .. intre timp au intervenit niste strambe intelegeti voi .. 

La scoala cand am vrut sa vorbesc cu ea a negat TOT! (Era si normal nu?!) I-am tinut o morala imensa! Tot ce a facut ea: A stat cu capul in jos si ma asculta. 

Am hotarat sambata asta sau cand o fi ..cand suntem toate sa ne intalnim si sa discutam TOT.. cine si cum si ce are. Dupa care le las linistite in treaba lor si sa isi vada de gasca lor. Vreau doar sa stiu ADEVARUL. 

Florina mi-a spus ca ea si cu Corina nu au nimic cu mine.. doar Lavinia .. si ca Lavinia nu vrea sa se impace cu mine! ..(dintr-o banala gluma)

Stiti care e treaba? Mie mi se pare ca au vrut doar sa scape de mine si nu au avut cum!!!

Am nevoie de sfaturile voastre!Va rog mult! Cum sa procedez?Vreau sa ies din tot calvarul asta pentru ca mam saturat sa stau in casa!!! Nu mai am prieteni (inafara de cei de la scoala.. mai mult nu cred ca vor ei). Sunt si ma simt singura! Voi ce spuneti ?

5 comentarii:

Anonim spunea...

aceeasi problema ca si mine..da eu nu am stat numa 2 saptamani..AM STAT JUMA DE VACANTA...uite un sfat...incearca sa'ti faci prieteni adevarati ;).....ii gasesti acolo unde nu te astepti :)...degeaba iti dam noi sfaturi....ai nevoie de cn aproape :|..nici nu-ti poti imagina cum se schimba prietenii din cauza invidiei ...intro gasca totul conteaza kre e cel mai "cool" desi cuvantul asta tot nu ma caracterizeaza :-@..nu merita....chiar nu iti dai seama k NU MERITA????..

Anca spunea...

@Anonim: Imi dau seama ca nu merita inteleg. Dar nu stiu cum sa imi gasesc alti prieteni. Si nu am stat 2 saptamani am stat 1 sau 2 luni. (Acum se implinesc 2) ..
Deci nu stiu cum sa imi gasesc alti prieteni care sa ma inteleaga (inafara de cei de la scoala). Stau numai in casa de aia am nevoie de sfaturi draga/dragule.
Este prima oara cand patesc asa ceva si sunt in DISPERARE. Pur si simplu sunt SATULA sa stau in casa cu ochii in pC! INEBUNESC !
De unde fac eu "rost" de prieteni adevarati? .. am cautat si nu am gasit..mam saturat sa caut.. de asta I NEED HELP!

Anonim spunea...

inteleg k ai nevoie de ajutor.... nuj cum sa te ajut :-??....srry.....e parerea mea....scuza'mi limbajul da tre' sa le mai pui si la cur nu numai la suflet in plm....ele au de pierdut....nu iti sunt adevarate prietene ......PERVE!!!.....poate avea mai multe intelesuri...nu cun problema in totalitate...nu'mi permit sa'mi dau cu parerea.....e doar o concluzie la care am ajuns dupa ce am citit pagina ta....app ai talent ....tine'o tot asa:*...

Anonim spunea...

ufff.....AncCutsa mea:X:X......
:|.....nuj ce sfat sa iti dau..... da stii k eo TE IUBESC!.....scoaba mea mic :X
>:D<....
prefer sa nu ma bag....stii tuh "taci si inghite"....bn nu si in cazul tau....dak ai cv de sp....spune TARE nu le tine in tine....
trebuie sa vb k sa ajungeti la o intelegere.....
nuj....e cv mai complicat :|

_____________________________x'tina [nu's anonima:)))

Ganduri De Plastic spunea...

hmmm .. ar fi bine sa te intalnesti cu ele si sa vorbiti ... dar sinceritatea ar trebui sa fie pe primul loc in discutia care o veti avea [ daca o veti avea ]oricum ele au pierdut ... :-j ... si chiar nu merita sa te consumi ... exista alte persoane care te iubesc cu adevarat si poate k nu tiai dat seama inca.... >:D< ai grija ce d tn :*:* totul o sa fie okay >:D<