sâmbătă, 4 octombrie 2008

Totul sa terminat ..

Da. Sa terminat! Am iesit din gasca.. Dintr-un motiv AIUREA! Nu vreau sa imi amintesc.

Dar  .. sunt dezamagita..sincer.. totusi ..

Totul a inceput dintro GLUMA .. Lavinia asculta muzica.. si am facut o gluma pe seama ei ..stiam ca nu se supara dar.. uite ca nu a fost asa.. 

Si din cauza asta.. NIMENI nu mai vorbeste cu mine .. primele 2 saptamani  nu am iesit din casa! A fost oribil! Jur! Din cauza ca mam certat cu Lavinia (Numa eu stiu ce e in mintea mea acu ..pe bune ) toate sunt impotriva mea ! (Vai ce e in mintea mea .. daca ar fi sa se auda .. numa BEEP ! ) 

In ultima saptamana de Vacanta.. am iesit cu ele .. AIUREA.. Nimeni nu vorbea cu mine .. nu am ce sa mai zic.. 

Dupa 1 luna 2 de la cearta.. am hotarat  : " This is it.. It's the Fucking end! " 

I'am spus Florinei ca sa terminat. Ce am observat? Ceva cutremurator (Pentru mine deoarece le cunosc de 5-6 ani) .. 

Se simt asa bine fara mine .. nu au o treaba .. Sentimentul asta sincer nu se compara cu nimic.. cand stii ca ai fost si la bine si la rau alaturi de ele .. acum sa aflii ca totul este OK pentru ele .. si tot RAHATUL asta (scuzati-mi limbajul dar alt cuvant mai potrivit nu gasesc!! ) a inceput dintr-o gluma! o BANALA GLUMA! (Dracu sa o ia! ) 

In fine .. M-am descarcat .. 

Da..va intrebati .. " Si cu Cosmin?" 

Va raspund.. nu va panicati .

Cu el nu mai vorbesc.I-am trimis un sms prin care i-am spus ca .. GATA .. Pe el l-a durut in fund (Tipic.. ) .. si a ramas in continuare prieten cu celelalte ... 

Si totusi nu imi vine sa cred..am fost alaturi de el cand i-a fost mai greu ..as fi facut orice sa stiu ca este bine .. si el ?? Imi intoarce spatele ?  

Explicatimi de ce sunt asa baietii ?!?!?! 

Efectiv.. am ramas Masca..si fara prieteni. Dar cand a inceput scoala .. mai stau cu ei .. (cei de la scoala).. Am conflicte si cu cei de acolo .. si mai sunt o multime! 

Vreau sa ii multumesc lui Ducu' (raY) pentru sfaturi .. si ca a fost alaturi de mine (Chiar daca cele din gasca nu mau crezut.. poveste lunga si asta) .. A fost singurul!! Si cred ca e singurul .. care ma mai intelege.. 

Cam asta e .. Cale de intoarcere .. Nu este.. 

Totul s-a temrinat! 

Faptul a fost consumat. 

Daca aveti pareri/injurii/SFATURI(in special) Postati (..deoarece am nevoie..) 

6 comentarii:

Ganduri De Plastic spunea...

odata si odata tot trebuia sa afli cat d mult tin cei din gasca aia la tine ... si s`a intamplat ... prea tarziu poate .... e greu sa renunti la unele persoane mai ales daca ti la ele si daca le cunosti de atata timp si inteleg ce simti :((.... dar asta e viata ...cand crezi ca e ROZ toate se intorc... nu are rost sa te consumi .. o sa realizezi ca nu rezolvi nimic... iti faci rau singura :(... cat despre cosmin ... el a pierdut :-j ... gandeste pozitiv ... tine capu` sus si mergi mai departe ... >:D< ai grija de tine :*

Anonim spunea...

gasca voastra ?:)))
esec total=))
mare kkt...
pacat de tn.....o gluma?...mai bn nu le faci dak nu ai cu cn.....stii tuh mai bn...
parerea mea:-??...ce'o fost o fost...uita..treci peste,mergi mai departe.....
take care!..
ele au de pierdut!!
gasca lor!! =)))))) mare RAHAT!

Anca spunea...

@Roz Si Verde : Ai mare dreptate Anca..Am realizat mult prea tarziu cat de mult "tin" ele la mine. Iti multumesc ca ma ajuti! Ai si tu grija de tine!

@Tina(Cred)@A friend of u .. : Asa e.. mai bine nu faci gluma daca nu ai cu cine....hmm ce o fost o fost .sa uit ? e greu sa uit sunt 6 ani la mijloc draga mea :( . Oricum iti multumesc si tie.. :(

Restu ? Am nevoie de voi ..alte sfaturi?

Anonim spunea...

copilu,incerca sa fii mai realista..pe bune ;)
pui suflet ca un cacat,le dai atentzie..ceea ce ei nu au facut niciodata :)
sunt ceva cu tn ..si te iubesc asa in felu meu..chiar daca ne mai injuram..da asta e din prietenie :P
sincer..in legatura cu "gasca" lavinia,flori,corina sau cum o mai cheama s p capra aia..neinteresant..ele's miezu now :>
se iubesc ancutzaa :O
nu stiai=))?..afli acu :P
cosmin?..cn mai e s ala?..fraeru din gashk aia am impresia ;))..

cum spune s ala..GASCA LOR..MARE COCALARI&PITZIPOANCE ;)

Anonim spunea...

tare sfatu' :))

toti sunt de aceiasi parere...numai tu nu intelegi........6 ani nu e putin....da nici sf de drum nu e....;)

Anonim spunea...

mda...o situatzie intalnita in mai toate "gastile" , intotdeauna o mare parte din acei "prieteni" fac chestii d genu asta, in orice caz..faptul k p ei nu`i intereseaza ar trebui sa t impulsioneze sa ai si tu aceeasi atitudine..nu are rost sa`tzi batzi capu` pt astel d oameni(cum fac eu d ex:| ) ..in orice caz..incearca sa treci peste chestia asta..si sa itzi gasesti alt anturaj, with love Kezu* ..poop