vineri, 10 octombrie 2008

Un nou inceput ?

Trec direct la subiect! Scurt va povestesc ce am patit:
Azi la scoala..ma intalnesc cu Florina. Aceeasi conversatie.. Acelasi suc.. nu scriu acum iara tot.. in fine ..
Plec acasa (se termina orele..) .. stau putin pe net (verific comentariile pe blog) dupa care peste 2 ore ma intalnesc cu Florina la usa. Ies cu ea afara..
Stam ..povestim .. dupa care ne intalnim cu Corina .. (Hopa! )
A facut o fata cand m-a vazut.. problema e ca nu se astepta sa fiu cu Florina.. in fine. Se duce acasa (Corina) ..se schimba .. si iese afara cu noi.
Ne plimbam .. stam pe banca.. si iar ne plimbam ... si mergem la magazin .. si etc...
Florina trebuia sa plece in casa.. pentru ca taicasu a chemato.. ( Chestii mai vechi .. ) ..si uite asa raman numa eu si Corina.
I-am propus sa mergem sa stam pe banca de la primarie ..
Zis si facut ..
Mergem pe banca... si imi povesteste despre relatia ei cu Marius ..
Mi-a spus ca ii e greu fara el ( El e din Galati .. si vine din cand in cand la ea si stau impreuna.. ) si ca mai sunt 10 saptamani pana sa se intalneasca iar.
Ea tine la el enorm de mult..si mia povestit multe.. Eu am incercat sa ii dau sfaturi (Tot eu aia buna.. ) cum sa treaca mai usor peste asta... in fine.. si am povestit chestii de genul asta.
A intervenit iar subiectul "Cosmin" ..credeti-ma ca nu vreau sa vorbesc iar despre el.. dar.. haideti sa va spun .
Defapt el a spus ca nu vrea sa mai iasa cu ele daca ma impac (tot cu ele) deoarece stie ca eu nu il suport (WoW ..o intrat modestia in el asa deodata? ) in fine .. S-o mai cred si pe asta? ..
Asa.. si .. tot discutand.. am ajuns la subiectul "Gasca" .
Va imaginati ca a fost o cearta imensa nu ?
Nu a fost asa.. Am vorbit civilizat..
Florina si Lavinia m-au tradat.. adevarul e ca aveam un secred cu ele fata de Corina..si na.. din moment ce eu eram certata cu Lavinia.. era si normal sa le spuna. In fine... de asta s-a suparat Corina pe mine.. si poate am si eu o parte din vina.
Spre sfarsitul discutiei .. am hotarat sa punem . (punct) .. la tot ce a fost intre noi (rau..cearta ma refer) .. si acum ne intelegem destul de bine (asa cred eu..adica intrun fel ne-am impacat.. ).
Dar..
Nimic nu v-a mai fi lafel ca inainte! .. lucrurile s-au schimbat si stau altfel.. Eu m-am schimbat mult .. Ea s-a schimbat mult ..si oricum in gasca nu mai revin ..
Acum urmeaza maine sa discut si cu Lavinia...
Corina mi-a spus ca nu mai stie nimic de ea de 1 saptamana..si nici la telefon nu raspunde dar incearca sa ia legatura cu ea.

In fine..totu e bine cand se termina cu bine (creD)...

Vreau sa va multumesc din suflet ca ati fost alaturi de mine si m-ati ajutat cu sfaturi .. v-a multumesc MULT! FOARTE MULT!..si sper ca v-a place blogul. Va astept in continuare. Acum lasati-mi parerea voastra..cum vi sa parut..

Am procedat corect??
Image and video hosting by TinyPic

10 comentarii:

Anonim spunea...

da..ai procedat corect intrun fel nu sunt sigur.. ..si bravo..ai putut sa tii o conversatie civilizata.. asta mi`a placut mult ..
from ducU :*

Anonim spunea...

.. deacord cu ducu .. multi ajung la cearta..dar e bine ca ai tratat problema cu mult calm.. e bine ca te-ai impacat cu ele..ca doar nu puteai sa tii asa o vesnicie..

Anonim spunea...

bv copilu <3
te iubesc mucho :X
milkkidd here :D:D

Anonim spunea...

dar..daca tea tradat florina ....nu inteleg.. ai acceptat sau cum ? si da.. deacord cu cei de sus.. e bine ca ai fost calma. dar in locul tau nu m-as impaca ..poate sunt eu o fire mai rece dar.. ma rog..felicitari ca ai trecut peste..

Anca spunea...

@Crazy in love: . si-a cerut scuze. si am iertat-o ..nu am avut de ales..

@anonim (1) : .. da ..nu sunt eu o persoala calma.dar am reusit in faza asta sa fiu ..
@anonim (2) : multumesc.. <3 copilu :* si eu te iubesc !

@s0rin : asa e. .nu puteam sa stau o vesnicie ..

restu ? ce ziceti ?

Anonim spunea...

Bv Anca...
Las'k treci u shi peste asta...crek n'o sta timpu in loc...shi viatza ta nu se opreshte la ele...
In fn...e bine ca v'ati impakat..:)
>:D<>:D<

Anonim spunea...

mdea.....sa zicem k E BINE.......totusi ramane undeva,acolo si un "DAR..."
in fn...e bine....
mai vb peste 2-3 sapt sa vedem cu au evoluat lucrurile...
ti'am mai spus k daca au facut'o o data o vor face si a2a ora...
la voi e cv normal, banal de obisnuit...va certati mereu ...apoi iar va impacati...
stiam k nu va fi cv definitiv,nu esti genul care sa tina suparari ;)
_______
poate iesim si noi azi sau maine...nu te'am mai vzt de un car de ani:(
t3 iubesc My little girl:X

Anonim spunea...

Anca st ceva noi nu vr sa uh sa ne mai afisezi viata noastra pe internet iti sp yo o mare parte di ce ai scris u este o minciuna....................

Anonim spunea...

cel mai mult ma deranjat atunci cand te-am scos afara sa clarificam lucrurile lavinia te-a intr ochestia ai uh nu ai vr sa recunosti shi pe deasupra ma mai faceai si mincinoasa.....oricum se vedea dupa fata te ca minteai

Anca spunea...

@Alea 2 ..(sigur e lavinia sau corina) :
E blogul meu si scriu ce vreau!
Si in plus nu mint..altfel nu mai insiram ditai mai povestea!
Pe mine nu ma mai intereseaza persoanele voastre!
Na ce sa ziceti si voi sa va acoperiti...ca eu mint .. stie si raY foarte bine ca nu mint .. .si in plus nu e viata voastra..e VIATA MEA! si . (PUNCT)