duminică, 3 august 2008

Party timee!

OoO dah.. party..:)) [asa intre fete]...sa va zic cum a fost in ziua aiamam trezit.. ..ma uit al ceas " oh..iar e 12??? " .. mai stau umpic..dupa care strig .. "PARTY DAY" :X:X am asteptat ziua asta..:X !!! ..intru pe net.. mai vorbesc pic pe mess.. dupa care le sunt pe fete... " HEEEEYY!! AZI PARTY DAAAY!! " . Am iesit afara.. bine .. am ras iar cu baietii .. neam mai plimbat... vine seara.. omg.. tre` sa vedem daca le lasa pe fete la party ... So.. prima data..ne ducem la Otilia .. "D`ooooh pana pe deaaaaall???..god ce nu fac eu ptr ea:((" in fine am urcat dealul..am fost la Oty ..am asteptat.. raspunsul " DAA MA LASAA!!" . SupeeeR!!..Acum...daca o lasa si pe Flo ... oh god.. coboram dealul.. ajungem la Flo.. asteptam raspunsul ..ea iese nervoasa din scara.. "Fata ce ai patit?:( " - " Nu ma lasa :(((( " Ohh nuu :(( parca a picat cerul pe noi .. " Cm nu te lasa?:((" --" mai incerc:((" ... Peste 10 minute.. Lavinia ajunge la masuri extreme ..o suna pe maicasa.. --" Mami..vorbeste cu parintii lu` Flo sa o lese la party :X " ..peste 5 minute.. iese Flo din scara.. -- "Fata te lasa??? " ..--- " DAA!!:X " . In sfarsit..o veste buna ..  
Eu ma duc acasa.. pe mine oricum ma lasa..imi iau hainele de somn ..si ies afara..Peste 5 minute.....alta belea.. -- "oMG !? feteloooor cumparatuuuurilee:((" ..god..si mai are pic si inchide magazinu :(( .. rapid..luam bani..si fuga la maga:X .. .De acolo cumparam : 3 sticle de suc.. Cappy -- " Lavy : da eu vreau de ananass!!!" -- " NU LUAM DE NICI UN ANANAS..luam de portocale:X " .. -- "Luam de toate 3 felurile..e bine Lav? " in fine..luam de toate:)) .. Eu si Flo : "Fata..2 pungi de chipsuri ?? " -- "Nuu!! esti tampita??? " -- "Nu`s!.. da cate luam??" -- " ..4 :X " .. "Eh lasa ca le mancam noi:X:X:X" ..apoi .. " Popcorn? eu nu pap :((" -- "Lasa ca mananc eu!! :X " ...nah bine .. " Si ce mai luaam?" -- " SALAAM :X:X .." -- " omg..mananci de ala?:)) " --" nu..mancam de ala :)) .." okok :)) .. " -- " Gata..ajunge.. hai sa mergem :X"Ajunsi la Lav acasa..dam drumu la muzica..facem parada modei cu hainele ei=)) .. apoi Dance timee!!!! ..dam drumu la muzica..la maxim..dansam... pana ma opresc eu si zic "..da un film...ceva?:|".. -- "AA DAA!!" ..neam uitat si la film.. apoi..Dance time again!!:X ..Ma uit la ceas.. "OMG 4 JUMA!!..HEY GIRLS..EU MA DUC SA MA CULC CA MOR DE SOMn" ..peste 5 minute..Ionush o suna pe FLo ;;) .. ..-- "OOO Flooo :>:>:>:>..tare aa?:>"..in fine.. facem paturile.. apoi ..ne punem in pat si incepem timp de o ora sa vorbim..chestii..secrete..:>..si ce am mai facut...
Dimineata..ne trezim la 10.. "GOD MIE SOMN:((" ..lasa ..trece.. Am jucat carti....si vine timpul de plecat acasa:(( Cam asta sa intamplat:))>...super tare ..Voua cum vi sa parut?

2 comentarii:

Ganduri De Plastic spunea...

super ... doar ca ... eu dorm cand mie somn ... voi va culcati ? :-s =))

Anca spunea...

.. da miam dat seama ce ai vrut sa zici =))
nah pe aici se mai si "culca" lumea =)):))