duminică, 3 august 2008

..Cum decurge o zi din viata mea

.Ma trezesc dimineata.. (:|..omg.ora 9 ..ce dracu fac?? ..daca ma trezesc ma pune mama la treaba si nu vreau!! .. hmm ..lasa ca mai dorm pana la 10 .. 
..ma trezesc iar.. .(:|..neatsa ... OMG CAT??? ora 12 jumate.. :|..shit.. ce dracu ? in fine 
ma duc ..in baie .... imi fac treburile ..ies de acl fresh ...si gata..sa infrunt o noua zi .. 8-|..cacat...asa ..ma duc.. deschid frigideru si tip .. : TATA..NU MAI AM LAPTE!! ...god..tre sa ma duc jos sa imi cumpar.. in fine.. imi cumpar lapte....mananc.. asa.. am terminat.acum ce fac.. ? ..cred ca ma duc sa citesc..umpic .. ..1 ora :O? deja am citit cam mult .. in fine.. .strig : TATA..MA DUC PE NET.. NU TIPA CA NU AUD NIK.. ASCULT MUZICA! tata: nu stai mult!! yo : bnbn..! :-J .. 
ascult muzica.. intru p hi5. mai pun ceva poze..lasc niste commuri .. stau pic pe mess.. oh god.. Flo da beepuri ..asta inseamana ca tre sa ies afara....da mai lasama!! ~X( .. nu am terminat aici !! asa ..imi continui treaba pe net.. (:|.. ce plictiseala.. deodata se aude.. "ANCA.. CAND IESI DE PE NET SA NU INCHIZI PC..! VREAU SA INTRU SI EU" .. da bn ..in fine .. ..termin cu netu .. ..ma imbrac ...o sun pe flo .. : "fATA ..NE GASESTI PE BANCA! .." ..ok ..ies afara..ma duc pe banca.. o sun pe flo " UNDE DRACU PE BANCA? CA NU SUNTETI!! " ..flo : " SUNTEM LA LAVY ..HAIDE! " ..ce cacat~X( tre sa mai bat inca cativa km pana la lavy ...in fine ..ajung la ea..dau beep..ies tate afara.. merem..ne plimbam .. ne intalnim cu gashca.. radem pic cu ionush .. api ...punem bani ..cumparam bere.. api jucam niste carti .. ..ma uit la ceas.. OMG.. ora 9!! ..tre sa ma duc in casa..deja mam plictisit ..(:|.. ok..ma duc in casa.. mananc pic.. api ma duc fara sa ma vada tata la net.. dau drumu la un film .. .. tata intra in camera.. "IAR STAI PE NET? " yo : nu tata!!! nu vezi ca ma uit la film?? si pleaca..zicand " da mai lasal dracului de net" .. yo : da ce dracu ..??? stau numa 3 ore pe zi!!~X( .. whatever.. nu am sa inteleg niciodata.. de ce nu ma lasa pe net.. si mai zice ca sunt si dependenta.. in fine .. nu il inteleg niciodata...si ma enerveaza atata chestia asta.. god nu suport~X( .. in fine .. 
ora 10 ..vine mama de la servici .. "Ce faci anca? ..te uiti la un film.. bine..da sa nu mai stai mult" ..god ..ador fiinta asta:X.. mama ma lasa mereu sa sau sa vad un film.. mai are ea scaparile ei..da trece..:) ..ma inteles mereu ..:X si daca am probleme..orice pot vb cu ea :X. .. 
se termina filmu ..inchid pc.. pun castile in urechi ..si pana la 1..ascult muzica si dansez in pat :)) ..si adorm.. 
si uite asa se incheie o zi din viata mea ...

Niciun comentariu: