vineri, 5 decembrie 2008

S-a Stins din viata Anca Parghel

Astazi ... S-a stins din viata Anca Parghel..o zi foarte trista pentru muzica romaneasca.



Anca Parghel suferea de cancer ovarian iar starea ei s-a agravat din ce în ce în ce mai mult în ultimele luni, în ciuda numeroaselor tratamente realizate în ţară şi strănătate.(Sursa:Click Aici)

Stau si ma gandesc..Tin si acum minte..Chiar in vara atunci cand mergeam la mare.. era cam vreo 02:30 Dimineata.. vorbeam cu parintii si rudele despre Anca Parghel. Toti spuneau ca nu mai are mult de trait.. ca nu mai poate duce boala.

Eu am spus " NUU! Si sint sigura ca va trece peste" Puteam sa jur..va spun sincer.. puteam sa jur ca va trece peste si ca isi va reveni! Astazi cand am primit vestea.. am simtit ceva.. urat :| .

..Si totusi a murit Fericita zic eu ..pentru ca a reusit vara trecuta sa scoata un SUPER HIT! ..

Dumnezeu sa te aiba in grija acolo sus.. si sa te odihneasca IN PACE!

4 comentarii:

yry.yry spunea...

D-zeu s-o ierte!
De ce oare tot ce este frumos si drag se duce?
Acum trebuie sa ne gandim la viata noastra...nu??
ANCA PARGHEL este o stea si va ramane acolo sus ........

Anca spunea...

@Yry : Asa e.. oricum imi pare foarte rau ca a murit :(

Anonim spunea...

fataaaa.cand intri pe mess sa imi dai un buzz urgent :*
iub.Anca[colega :-"]

Anca spunea...

@Anca. :Ok ..;))