vineri, 5 decembrie 2008

Inca o saptamana din viata mea..

Iata inca o saptamana din viata mea s-a dus. Am avut o saptamana plina..foarte plina. ..si totusi destul de frumoasa intr-un fel.

Saptamana a inceput cu 1 Dec. ..zi in care am stat acasa.. si am invatat pentru teza cu subiect unic de la romana... a fost bine...chiar foarte bine.

2 Dec.. ziua lui Ducu` .. [La multi ani] ... a fost ok ..la scoala nu prea mi-a placut. Stiti cum e..cu o zi inainte de teza.. nu prea ai chef de nimic.

3 Dec.. Teza.. o zi chiar super ..teza a fost usoara.Sincer? Ma gandeam ca va fi grea. Nu prea le am eu cu compunerile si de asta..dar in momentul ala am avut o inspiratie.. nu ma credeam in stare :)) .

4 Decembrie ..mi-a fost rau ..foarte rau.. :( dar am luat 10 la engleza :)

5 Decembrie ..Vineri ..Aproape weekend. A fost o zi..lejera..daca pot sa spuna asa. Inafara ca am intarziat la prima ora.

Cu bune cu rele..a trecut si saptamana asta. Weekendul asta o sa ma apuc de invatat la MAtematica..urmeaza teza joi sau nu stiu cand.. :( In fine. Cam asta sa intamplat.

Spuneti-mi intr-un comentariu ce faceti Weekendul asta voi ? :)

Un comentariu:

Anonim spunea...

pai....azi e vineri seara...planuiesc sa ma relaxez pana tarziu cu muzica buna si mess...maine ma trezesc pe la 10 sau 11...trebuie sa iau cadouri...si ajung seara la un majorat...se termina destul de bn ziua de maine...duminica zii de invatzat la mate:((....