sâmbătă, 20 decembrie 2008

Hey!

Neataaaaa :)) e ora 5:43 dupa-amiaza :)) dar nu conteaza.
Pff. .incep prin a-mi cere scuze ca nu am mai postat..dar..pur si simplu nu am avut chef... Buun..sa va zic ce am patit.
Pai ..saptamana asta.. am dat teza la GeograVARZa..si am facut totul bine(cred)..ma astept la nota mare. Pai .. ce sa va mai spun ..ca a venit VACANTAA! In sfarsit.. mult-asteptata vacanta!

Miercurea viitoare urmeaza sa am un super party de craciun (nu intrebati cu cine).. Abia astept..
S-au aprins beculetele in oras! Arata super primaria si Bradul! ..dar mai mult imi place primaria..sa va arat o poza..


Wiiiiiii!! Ador :x !

Sii ..bradutul sa vi-l arat.



Eh ..nu se vede asa de bine ca era data camera pe Nocturn.

Oricum ..chiar imi place :X

Am si eu o intrebare..decand se incepe cu ..colindatul? ..ca azi (20 Dec) ..au inceput sa vina cu colindatul ..sincer? eu stiam ca de pe 24.. adica seara de ajun. In fine .. oricum nu le dau drumul.. Vorba lui Olix ..multi sunt cersetori .. si cersetoria este interzisa prin lege.
In fine..
Craciunul o sa mi-l petrec alaturi de Prieteni ..si familie(Totusi la familie nu sunt sigura..pentru ca am petrecere..si na..totusi ar fi frumos..in familie dar..anii aia au cam trecut :D )

Asaaa... ce am pentru voi . Ziceti-mi si mie..ce cadou vreti sa va aduca Mosul... :D ..si unde o sa va petreceti Sfanta zi de Craciun >:D<

13 comentarii:

Anonim spunea...

poi...o zi din cele trei zile de Craciun cu familia..una cu o partedin prieteni si una prin clburi cu "gasca":D

aa si cadou dl Mosu[tata:))]:un mp4 nou,handsfree,o placa de par...si milka&kider :X:X
km atat..


>:D<

sarbatori fericite scoabo:D:D
:X:X:X:X:x

DiCe? spunea...

asa incep prin a ti spune Merci pt comment :* si iti spun ca primaria arata SUPER TARE:X ..ce vreau yo sa imi aduca moshu ' pai vreau asa: niste cannuri :X( sprayuri de graffiti) niste markere si cam atat sunt multumit:))

Anca spunea...

@Chriss (scoaba mai bine) : Pai ... fain.. asa ar trebui sa `mi petrec si eu craciunul.

@King : Nu ai pentru ce >:D< ..merci..stiu ca arata super primaria :X


Va urez amandurora sa va aduca mosu ce vreti voi

ps :.. Errmy ..te astept..sa`mi zici ce vrei sa iti aduca mosu si cum vreo sa iti petreci sarbatorile :)) =))

Anonim spunea...

miee..nu stiu ..sanatate..fericire..bucurie..
sanatete in special :)) sii ... nu stiu .. cam atat .
Craciunul il petrec alaturi de prieteni.. vb ta..am trecut de perioada aia.. in care sa stau cu parintii .. cam atat..te-am pupat:*

Anonim spunea...

F fain ceea ce ai scris...
In legatura cu cadoul de Mos Craciun..
Hmm...Sunt multe!:))
Dar totusi nu sunt f pretentioasa...I'am cerut sa tina kt mai mult relatia mea cu Damiano(my boyfriend)...Hmm sanatate...Sa reusescsa ma las de fumat si km atat :d...Nu scriu acuma tot:P
Iar sarbatorile..Cred k de Craciun voi sta cu my boyfriend(vine cu mine din Italy :x 8->) iar de Revelion sigur un Mega-Glamour-Party ;))
Te'am pupat!:*

Anca spunea...

@raY : Pai vezi ..;))
Sa tii dea Domnu` sanatate..ca stiu ca ai nevoie :(.. take care.. merci pt comentariu

Anonim spunea...

nice colega;))

Anonim spunea...

pai craciunul acasa..si revelionul..in club cred:D

Anca spunea...

@Anonim : Tu tre sa fii Laurentiu ..MErci >:D<

Anca spunea...

@Ralucutsa : .. Super >:D< Multumesc pt aprecieri. Pai ..iti doresc in primu rand SA TE LASI DE FUMAT..ca nu e bine..chiar nu e bine... totusi nu te poti lasa asa..iti trebuie VOINTA.. >:D< si iti doresc sarbatori fericite alaturi de prietenul tau >:D<

Anonim spunea...

Ms mult >:d<
Sarbatori fericite!:*

Anonim spunea...

@Anca...eram primul care dadeam coment dar am probleme cu calculatorul

pai Craciunul il voi petrece mai inati in familie si apoi cu prietenii

vrau ca mosu sa imi aduca un apart foto nou, un telefon nou si ce o mai vrea el:X:X....

imi plac mult luminitele...poate curand am sa vin si eu cu un post cu luminitele din orasul meu

Anca spunea...

@Errmy : Stiu..ca tu mereu erai primul ..nu e nimic >:D< sarbatori fericite! :X