luni, 22 decembrie 2008

Foarte aproape de Christmas Party!

Uh :X .. ne apropiem de mega petrecerea de Craciun :X
Abia astept ..decand nu am mai fost la un party! O sa fie nebuneala! abia ASTEPT!
First Of All! Trebuie sa cumpar cadou fetelor..ca na ..e seara de ajun,si trebuie pus ceva sub brad.

Pai..acum e ora 3:21 ,nu am facut curat in casa, dar astept poate ma suna Florina si vrea sa mearga cu mine sa cumparam cadouri.

Ieri .. am iesit cu Florina si am mai discutat..chestii ..despre cadouri ..si ce vom face la party. Mi-a spus ca abia asteapta si ea. Eh..e bine ca ne distram ! :X

4 comentarii:

Dan Gheorghe spunea...

toate bune si petrecere frumoasa!

Anca spunea...

@Dan : Multumesc frumos >:D<

Dan Gheorghe spunea...

mulktumesc pentru aprecieri. te mai astept pe la mine pe blog. toate bune si un an bun in continuare!

Anca spunea...

@Dan : M-am abonat la blogul tau.(adica la aman2) O sa mai intru sa-ti mai cistesc posturile ..pentru ca merita. Un an bun si tie :)