marți, 30 decembrie 2008

Ce sa intamplat la Christmas Party !!

[Atentie : Va spun de pe acum. Am scris mult! Daca aveti chef sa cititi CITITI!(ca aveti ce,...credeti-ma e interesant ! ) si lasati-mi comentariu va rog, Daca nu ! .. lasa-mi comentariu ..simplu si Gata ! Multumesc :D ]


Uuuuups.. iar am uitat sa postez pe blog :))
Imi cer scuze iar .. pfuuuu am sa va povestesc o gramada :X
Bun..curiosi ce am facut la party ? `aideti sa va zic :)

Bine.. cumparaturile au fost facute..nu va povestesc exact ce am facut in ziua aia :D.
Asaaa.. Ajungem la Lavinia .. si ne apucam sa facem parada MODEI :)) ne gatim ne alea alea.. in fineee.. dam drumu la muzica.. dansam ce dansam ..dupa care a venit mama Laviniei ..ne-a dat sa papam :X buun .. apoi iar ne-am apucat de danasat.. ne-am distrat..am facut panarama de pe lume :))) am ras, glumit si euu ..;;) am dat autografe =))))) ca na :)) si unde am dat autografe?? imediat.. POZEEE : :)) o sa ramaneti uimiti.

1.


2.

3.

4.


=))))))))) Va place ?:))) V-am spus ca a fost panarama de pe lume la Christmas Party ! :x

Apoi ..am dansat pe muzica LATINOO ..dupa cum am spus si in postul anterior scris la Lavinia. Ce sa mai DISTRACTIEEE ..

Sincer? nu credeam dar am dansat pe manele :O:O:O:O:O :((( ..stiu stiu nu e nevoie sa ma injurati..dar naa.. :( intelegeti voi . :(..

Asa.. cu toata nebuneala asta am facut MISTO de Nicolaie Guta de MAIMUTA:)) sa va arat o poza..mi-am pus sute de inele pe mana :)) sa va arat =))
(cei care asculta manele nu va suparati ..haideti ..e doar o gluma >:D< )
[Haideti nu va suparati =))]

Va placeee ?:)))

Mai departeee..pai ..pai .. am dansat iar :)) a venit vremea sa facem nanita :"> si ..ne-am imbracat in pijamale.. si .. am incercat sa ne uitam la un film insa nu a mers. Apoi ..la SOMN =)) Era ora 5 jumatate dimineata :D

Cam atat va pot spune :)) A fost SUPER TARE!! chiar m-am distrat! Abia astept REVELIONUL! :X

Later EDIT :D .. :

Am uitat sa va arat. Am luat o foaie , niste carioci ..si am hotarat toate sa ne semnam..si cand o sa implinim 30 d ani sa ne aducem aminte de petrecerea asta :X
Poza imediat sa o gasesc =)) aaa..gata :X



Nu stiu daca intelegeti ..insa o sa va spun eu ce scrie :D

Sintetic : Eu e Chuchy [Nu e analfabeata ..a pus asa..pt ca asa ii place ei ]
Flo : Just me ..
AncutS : Eu sunt cea cu BLOGU`
Oty : I'm THE BEST!
Corynusha : In Love . . .

Si intre scrie Party Party! si .. We love to PARTY! :D ..cam atat :D daca mai e ceva dau eu EDIT :D

2 comentarii:

Anonim spunea...

se pare ca te-ai distrat de minune...bravoo

Anca spunea...

@Errmy : Daaa mam distrat DE MINUNE :x