marți, 30 decembrie 2008

30.12.[2008]

Ehh ... si uite si ultima seara din 2008 in care scriu pe blog.
Anul asta.. 2008 ... ce pot sa spun ..a fost si bun ..si rau.
Realizari . : ...nu stiu ..note mari .. am tot ce`mi doresc...
Esecuri : au fost si esecuri..multe.. [Who Cares!?Trecem in 2009]

Partile bune ..

Anul asta..Vacanta am avuto cum nu se putea mai bine.
Am fost la mare..am stat o saptamana..
Am fost la munte..de 3 ori ..m-am distrat de minune.
Am avut super multe PETRECERI ! M-am distrat cum nu am facuto in nici intr-un an :D ..

Buun..acum sa luam partea rea.

M-am certat des cu parintii.
A existat acea cearta dintre mine si Gasca(stiti foarte bine)
Nu-mi place SCOALA! An GREU!
Multe multe altele ... :( nu vreau sa-mi amintesc.

Ce-mi doresc de la 2009.

Note mari ..desigur.
Multe PETRECERI!
Sa nu mai existe certuri cu parintii.
Sa intru naibii la un liceu bun !
Sa nu mai existe certuri cu GASCA si restu ..
Si nu stiu .. sa fiu sanatoasa,fericita.
--------------------------------------------------------
#######################################################
#Pentru VOI!!!
#Raspundeti la urmatoarele intrebari:
####
#Ce a insemnat pentru voi anul 2008?
#Ce realizari si ce esecuri ati avut ?
#Ce va doriti de la anul 2009?

#######################################################


Ma supar daca nu raspundeti :((((

2 comentarii:

Anonim spunea...

Salut.Din nou!:D
Asa deci...
Sa raspund la intrebari ;))

1.Anul 2008 a fost cel mai naspa si cel mai aiurea an pe kre l'am avut vreodata.N'a insemnat nimic special,suparari,nervi,stres,putine bucurii.

2.Realizari-Am reusit sa ajung la al4lea am de dans si am trecut examenul final :x
-Merg mult prea bn la school(wooww!:O:O)
-Nu mai sufar de anorexie(In sf dupa atata timp 8->)
-Noi prietenii dar totusi prieteni adevarati pe kre m'am putut baza oricand.

Esecuri-M'am desp de 4 prieteni in 3 luni :(
-N'am reusit sa scap de stresul de zi cu zi :(
-M'am certat des cu ai mei.

3.Pai de la anul 2009 imi doresc.
-O relatie mai buna cu amicii si rudele.
-Sa pot continua in continuare dansul.
-Sa gasesc un bf cu kre sa stau mai mult de 2 sapt :(
-Sa merg bn in continuare la school.
Si cam atat!:P
Pup!:*

Anca spunea...

@Ralucutssa : Imi pare rau ca anul 2008 a fost urat pentru tine.. si imi pare nespus de rau ca ai suferit de anorexie ..Dumnezeule o boala urata. Iti doresc ca in anuk 2009 sa ti se indeplineasca tot ce ai spus tu la Pct 3. >:D< sa fii sanatoasa!!! si .. numai de bine >:D<
Pup si Ancutsa(eu) te mai asteapta si in 2009 pe blog >:D<