duminică, 3 august 2008

Plictiseala...

..God ..ca in fiecare dimineata ma trezesc.. in fine sa trecem peste etapele astea.. ma duc pe net.. ..intru..vorbesc pic cu Ray .. apoi ma beepuie Florina .. " God da mai lasama~X(" ..asa sa imi termin treaba pe hi5. Peste 10 minute ma trezesc cu fetele la usa.. Inchid messu..si PC-u .. ele se duc in bucatarie.. nu aveam nici un chef de iesit afara.. dar.. asta e .. in fine .. ma duc ..ma imbrac ..apoi ma duc la ele Lavinia obosita si plictisita..sta cu capul..pe masa... Corina ..nu avea nici un chef..de iesit afara .. "Da eu ma duc in casa :( .. " .. ciudat.. am stat juma de ora de vorba.. ehh`.. plictiseala nu trecea.

Image and video hosting by TinyPic

Cam asa de plictisite eram noi

. apoi .. eu zic "Hai pe net..girls.. stam...cautam chestii pentru hi5.. daca si asa nu avem ce face.. " .. Intram pe hi5...cautam chestii ..interesante.. ne certam de la ele =)) ..ne trece... bine .. Ora 7:19 ..suna Ionush .. " Bai da de ce ati plecat" -- " Da nu am plecat nimic..iesitm acum afara.. :D " ... god.. in fine .. iesim afara .. 

Jos ne intanlim cu Ionush ..si Cosmin ... ne asteptau .. .Peste 5 minute ne ducem la Flo ..sa o scoatem afara.. . Ne ducem la scara.. si ne uitam la fimulete de ras despre Oty ;)) .. Ne-am plimbimbat ...apoi neam hotarat sa mergem putin pe la Codreanu (Liceu) ...am intrat acolo..am papat ceva seminte.. 

Cosmin iar statea suparat.. Cosmin..e un baiat sensibil.. nu il cunosc de mult.. e foarte timid..are toane .. nu stiu ..cred ca ..asa e el ..asa mia zis.. de fiecare data sta intrun colt si nu spune nimic.. il intreb "Ce ai..?:( " el  "Nimic..asa sunt eu..:(".. eh.. nu am sa il inteleg niciodata...

In drum inspre casa..Ionush ma invatat cum sa merg cu burta inainte =))) ..Lavinia era beata.. in fine.. super day .. Chiar daca a inceput plictisitoare.. 

Un comentariu:

Anonim spunea...

uuuu...
k pe vremuri :))
pfff
:X:X:X
little girl :X:X
te <3
:P