duminică, 24 august 2008

I Am Back!

Nu am mai vorbit de mult si am sa va povestesc multe. 

In primul rand am fost la tara!! A fost destul de bine  :) mie mi-a placut .. :) . Adevarul e ca la tara am libertate fata de oras ! Adica acolo adormeam pe la 3 dimineata pt ca stateam sa ma uit la Wrestlemania :)) (Da ma uit la asa ceva:)) ) .. si ..stateam cat vream afara :) .

In primele zile a fost plictiseala.. pana cand am cunoscut acolo o fata Dana :). Prima data am crezut ca e cine stie ce fitoasa sau mai stiu eu ce ..dar nu a fost asa ! E foarte prietenoasa.. vorbareata ..de treaba .. de gasca! Ce sa mai .. SUPER FATA!!! Ultimele 2 zile le-am petrecut cu ea :) discutand de ale noastre .. :)

Am facut si poze (o sa revin cu poze. ) ..mam plimbat cu bicicleta lui Gaby (Un vecin) .. am ras si mam distrat!

La inceput credeam ca va fi oribil ..nu am vrut sa merg. . . dar acum nu regret nici o secunda ca am fost acolo!!  

Voua va place la tara? 

2 comentarii:

Ganduri De Plastic spunea...

e okay si la tara ... dak nu stau mult :)) adik ma rog ... dak suntem multi ne distram mereu ... facem tampenii ... da tot in oras pot sa fac mult mai multe :))=))

Anca spunea...

Asa e Anca .. in oras poti face o gramada de chestii .. dar totusi parca tot la tara e libertate mai mare.. pentru mine cel putin ;))..
Si apropo.. nici mie nu`mi place sa stau mult =))