duminică, 7 decembrie 2008

Pregatiri Pentru Ziua mea!

Si da.. Luni e ziua mea(8 Dec)..sii ..astazi fac pregatiri ..

Hmm ..ma trezesc dimineata...acum e ora 12:22 si scriu pe blog..in timp ce sunt cu ochii pe lapte .. sa am grija sa nu dea pe afara..

Sa reluam :)) .. Ma trezesc dimineata .. mama pleaca in oras. Apuc sa intru putin pe mess.. Sunt asa de fericita! Si nu stiu de ce. =))

La ora 3 trebuie sa ma intalnesc cu invitatii mei .. inca nu stiu cu ce sa ma imbrac. Am timp ..
Anul trecut ? A fost B-e-s-t-i-a-l! Toti m-au sunat..si m-au felicitat..m-am simtit pt prima oara asa de importanta! ..[pacat ca nmai pentru o zi :)) ]
Anul trecut .. am fost foarte putini ..tot la Happy Time. Bianca si Anca(O colega nu eu).. restu nu au avut probleme si nu au putut veni (Tocmai in ziua aia ?)

(Ca sa fac o paranteza asa. Eu as lasa toate problemele ..unde-i vorba de "mancare si bautura pe gratis" m-as duce fara discutie :)) mai ales ca totusi cadourile nu sunt obligatorii ...cel putin la ziua mea...in fine ....)

Anul asta categoric Anca si Bianca sunt prezente!
Sper sa ne distram! .. Voi posta ..diseara..sau .. weekendul viitor poze(Am teza unica joi la Matematica )..si voi povesti ce sa intamplat la ziua mea.

Hmm..stau si ma gandesc...15 ani .. mama cat am imbatanit :)). Abia astept sa cresc.. dar.. cineva-mi spunea "Bucura-te de copilarie " ..si asa am sa fac :)

Astazi sper ca s-au aprins beculetele bradului din centrul orasului.Si sper ca sau aprins beculetele in tot orasul. Asta ar fi pentru mine o surpriza :X.
Ma intreba cineva daca pun pret pe cadouri. Nu ..doamne fereste..chiar nu .Pentru mine .conteaza gestul..sau ..un cadou bun ar fi doar prezenta acelei persoane la ziua mea. :)

Deci ...cum ar spune OliX .. "Party On" =))
pa-Pa! [Urati-mi La multi Ani =)):)) ]

9 comentarii:

Anonim spunea...

uhlalala,la multzi ani faaah :X

Anca spunea...

@AncutZzZ(sigur ea e): Merci . :))

yry.yry spunea...

Party ON ,Felicitari si un Calduros LA MULTI ANI!.. KISSSS
Sincer...eu nici nu mai stiu la varta care o ai ce facem,sau..pee unde umblam....hi hi hi
Hai ...distractie la maxim...:)

Anca spunea...

@yry_madrid : iti multumesc >:D<
KISSSSS Si tie .. .si celebrul " hi hi hi " =)) PArty oN! :X

Anonim spunea...

La multzi ani!!!>:D<....Party On!:D:D

DiCe? spunea...

uuuu 15 anishori multi inainte si la multi ani (scuze de intarziere) ce micutz esti ;))

Anonim spunea...

ahh!!!
srry..
mereu va zic ultima la muuulti anii!!!!!!
:">
nu am avut de unde sa "aflu"
sorry>:D<
.....happy b'day ..!!!
sa fii fericita...
\si iubita..
si sa iei notee mari la teze >:D<
!!
uhh Doamne 15!!!
nu'i asa k suna mai bn decat 14:)))
_______________
LA MULTI ANI inca odata!!!!! si srry de intarziere :(
____________
luv u nebuno!!!

Anca spunea...

@Errmy : MErci mult pentru uraree >:D<

Anca spunea...

@King : ..multumesc>:D<

@Tina..nu e nimic..e ok >:D< SE APRObA :))