sâmbătă, 4 octombrie 2008

A inceput scoala!

Mda. .se putea ? 

A inceput scoala .. Sa va zic cum a fost. 

Prima zi : 

Tata: Anca! Trezirea! Hai! A inceput scoala!! 

Eu (in gandul meu) : Darma'sar odata! .. :O OMG! A inceput scoala ..nu se poate deci nu se poate :((! 

Ma trezesc.. ma imbrac.. si plec spre scoala . Ajunsa acolo .. ma intalnesc cu colegii mei .. (Doamne ..lasa ca e ultimu an .. ) 

Ma rog.. povestim noi ..etc. Dirigul ne trimite acasa.. 

Sincer? Mie lene sa va povestesc tot..dar prima zi a fost super.

Eeh .. din a 2-a zi .. Things Changed (sau cum se scrie) .. Plictisitor .. Comeon!! Urasc scoala! 

Of.. Prima saptamana orarul a fost LEJER!. Dupa prima.. au inceput sa ne BAGE ore pe gat! 

Ce naiba am cate 2 ore pe zi de Mate! ~x(! 

Urasc scoala .. jur! 

2 comentarii:

Anca spunea...

pune mana pe carte!

Anca spunea...

@Anca. > Nu eu sunt aia ..
MAMAA sa bagat =)):))