miercuri, 10 decembrie 2008

.. Maine ..

O..da .. maine ..
Maine dau teza la Matematica..
Dumnezeule urasc cand se intampla asta :( pur si simplu ..sunt emotiile alea.. stiti .. dinainte de teza. Nu ca nu m-am pregatit.. ba da.. si inca ma pregatesc.. totusi sper sa fie bine si sa se termine cat mai repede.

Ce nu-mi place? Ca saptamana viitoare luam vacanta. wTf? Cine mai are chef de invatat....dar cine mai are chef de TEZE..
Plus ca trebuie sa dau si teza la Geografie saptamana viitoare..marti cred.
(Ce bine de voi astia de a 7-a..scapati repede.. )
Off..abia astept sa scap de scoala. Sa vina Craciunul mai repede.. si .. sa vina Moshul :))

Pentru mine luna Decembrie inseamna foarte mult. De ce ?
Pai e ziua Romaniei .. (nu ca vai de mine sunt patriota.. nuuu .. :)) Nu ma duc la scoala..aia-i)
E ziua mea.. (si nu numai)
Am mereu party ..
Vine Craciunul ..(Iar Party)
Colinde!! [ Bani =)) ]
Ningee :)) (cu toate ca e cam cald pentru luna Decembrie afara)
Si .. mult asteptatul REVELION! Dumnezeule abia astept trecerea in anul 2009 !
Uraturi ..artificii .. si PARTYY! [ :)) ] Cu cine fac revelionul ? Cu Lavinia ( Don`t ASK! ! ! ..Acu pe bune nu intrebati de ce .. ok ? )

Ok ..am cam deviat de la subiect .. de la teza am ajuns direct la revelion ! :))

Soo ..abia astept sa scap de teza la mate...sincer nu-mi place matematica.(Domnule Diriginte.. nu ati vazut asta ok ? :)) ) .. si de scoala..

Cam atat.. Va salut pe toti si BAFTA LA TEZA MAINEE!

5 comentarii:

DiCe? spunea...

pfuu mama ei de scoala azi am dat teza la economie maine dau la romana :(( nu mai vreau + ca ma avut si o zi de kakat ..bafta la teza :D lasa emotiile:))

Anca spunea...

@King:Merci ..merci pentru incurajari :)) Bafta si tie la teza >:D<

Anonim spunea...

@king...bafta la teza..sa trecem cu bine si de asta ca urmeaza numai partyuri :X:X:X.....
@Anca...bafta la teza ...si eu dau maine:((((....si app cat ai luat la romana?...

Anca spunea...

@Errmy : Merci ..bafta si tie.. la romana am luat 9 .. :) tu ?

Anonim spunea...

@Anca am scris pe blog:D...daca nu ajungi pe acolo sa sti ca am luat 8,35....si add ctin_silviu