miercuri, 24 decembrie 2008

Craciun Fericit :)


Pfuu ..in seara asta.. Ajunul :)
Vine Mos craciun ..daca ati fost cuminti copii >:D<

In seara asta am party! O sa revin cu poze si voi povesti ce am facut ! :X


Va urez TUTUROR! UN CRACIUN CAT SE POATE DE FERICIT! SA VA DISTRATI SI SA VA BUCURATI DE VIATA! Sa daruiti,si sa fiti buni,macar in ajunul Craciunului!

Distractie placuta si ..Un CRACIUN FERICIT!

Ca tot e craciunul Spuneti-mi ce urari le faceti celor dragi cu aceasta ocazie? >:D< 



Eu am primiit ceva de genu :
De Craciun este momentul sa uitam de griji si suparari, sa iertam si sa iubim si sa ne amintim ca nu suntem niciodata singuri. Fie ca binecuvintarea Domnului sa se rasfringa asupra ta si a tuturor celor dragi tie.

Sweet :X

Dar voi ? Luati de pe net? Sau faceti singuri urarile ?:)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Craciu Fericit! distractie la party

Ganduri De Plastic spunea...

o urare luata de pe net nu are acelasi farmec .. parerea mea ... daca tot urezi cuiva ceva ar trebui sa incerce fiecare sa fie original ... si va fi mult mai apreciata urarea ... asa cred eu :) ...
[acuma nu mai pot sa zic Craciun fericit ca e februarie :)) ... ]